Vackra blommor.....

Nu närmar sig semestern med stormsteg  ska bli så skönt
att inte ha några måsten och att  bara vara.3 arbetsdagar kvar
så på midsommarafton kl 13.00 då börjar min sköna  efterlängtade
ledighet.Det blir en tur med husbilen ,stugan på holmön och så ska vi
vara här hemma och bara njuta.



Vackra lupiner som växer både på tomten och vid vägkanterna....





                          Gammeldags blåklint.....



                 Allium  i blom lökarna satte jag i höstas.



Tistell i knopp....ett ganska vackert ogräs som växer i vår slänt.


Efter att ha blåst i flera dagar så är det spegelblankt på vattnet och riktigt
skönt ute nu....kan bara hoppas att värmen är på G.

Ha det bäst!

                                          Kram Susanne ! 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Så skönt med semester, jag har en arbetsvecka kvar till min. Kul att vara ute på vägarna lite och se sig om, vi brukar ta vagnen och dra i väg.



Önskar en trevlig midsommar och semester!



Kram Sussi

2010-06-25 @ 00:32:03
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Elle

Vilka fina blombilder!

Önskar dig en skön liten semester och en trevlig midsommar!!

Kram Elle

2010-06-25 @ 08:29:46
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0