Blått & vitt....

Nu har jag köpt nya gardiner ...jag som alltid brukar sy egna men jag
har blivit lite lat tror jag;) hittade dessa på Hemtex .Har bestämt mej
för tre färger blått,grönt och beige och vitt som grundfärg.
Blev aldrig riktigt nöjd med dom cerisa färgern på kuddarna som jag
köpte efter jul som ni kanske minns ,dom ligger nu på sängen i sovrummet.
Hittade blå jeanskuddar på Maxi som får samsas i soffan med dom gröna.

 


Det han bli mörkt innan jag fått upp gardinerna ,ska prova fota i morgon
i dagsljus.






Å... vem har intagit sin favorit plats .....spelar ingen roll vilken färg matte
har på kuddarna dom är sköna hur som helst....  

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Snyggt och fräscht! Man har en tendens att bli lite lat med åren...Inom vissa områden i alla fall.

2010-03-16 @ 22:01:13
URL: http://www.smillis.bloggain.se
Postat av: Cathrin

Snyggt som alltid. Själv har jag köpt muggar i samma mönster.

2010-03-16 @ 22:57:29
Postat av: Siri

Gardinerna var jättefina!

Visst är det svårt ibland att välja rätt färger?

Kramen!

2010-03-17 @ 08:10:39
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Elle

Att ha grundfärger är alltid bra och gardinerna passar ju verkligen bra till resten av vardagsrummet!

Jag tycker att man gott kan fuska och köpa färdiga gardiner. Du är iallafall mindre slö än jag, som inte ens har fått upp gardinstänger i det nya huset...som vi bott i sedan nästan 2 år...skäms

Fast vi njuter av utsikten istället, den är det nästan synd att gömma bakom gardiner (var ursäkten trovärdig nog...ler).

Ha en skön dag!

Kram Elle

2010-03-17 @ 13:38:18
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Elle

Javisst hade jag kommit förbi och dammsugat din bil om jag hade bott närmare (korsar fingrarna bakom ryggen) ;) Det är det allra roligaste som finns!! (förvrider ögonen)

Det trista är att ungarna redan släpat in mer skit i bilen, våren är rätt kladdig den med!

Ha en skön kväll!

Kram Elle

2010-03-17 @ 18:14:20
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0