Fredag...ledig...sol...

Har nu varit ute på en längre morgon promenad med vovven
vilken dag det kommer bli i dag solen värmer redan nu på
morgonen ,och det droppar från taken,fåglarna kvittrar så
juvligt.Träffade 2 grannar/hundägare  hundarna fick busa & leka
och vi fick surra lite ;)
Nu får jag skynda mej med renbäddning och andra måsten inomhus
så jag får gå ut i solen, kan nog dricka kaffet ute i dag och kanske få
lite färg på det annars så vinterbleka ansiktet;)



                                Bäcken i morgon sol (7,30).



                            Ada ,Kira och Tias.



                                    Tias och Ada.



                        Kira väntar på en godis av Matte.

    Nej nu är det fullfart som gäller,så jag får gå ut i det fina vädret.

                                   

                                    Ha en bra dag !!

Kommentarer
Postat av: Siri

Visst är det härligt med lite sol :)

För mig är det dock lika med migrän när solen lyser så strkt mot den vita snön... så jag får gömma mig lite :(

Trevlig helg på er!

Kramen!

2010-03-05 @ 11:53:40
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0