Sparktur på skoterleden...

Jag är så pigg när jag börjar senare... vaknar vid 6 och försöker ligga
kvar till 7 ,när jag väl är uppe så tar vi morgonpromenaden Tias & jag.
Idag tog vi sparken på skoterspåret via Röbäckshamn till kroktjärn.



Vi träffade inte en enda människa några fåglar kvittrade ,men vi såg
massor av spår av råddjur och harar.

  

Precis kl 8,00 så var vi framme vid kroktjärns vindskydd.




Tänk om solen skinit då hade jag lutat mej tillbaka på denna härliga bänk.



Turen tog drygt en timme ,vi tog inte samma väg hem men tog oss ut
till havet och röbäckshamnen till baka.



Måste visa min fina spark som går att fälla i hop men det bästa av allt
plast belagen på medarna,dom gör så att man i stort sett kan sparka
var som  hälst utan att det skär i genom och inte blir det tvärnit av ett
gruskorn eller flera:)

Nä nu har jag lite att gör innan jag börjar jobba kl:12 så ha en bra dag!

Kram från mej;)

Kommentarer
Postat av: Lena Bjurbäck

Så njutbart det är att följa dig och dina fina bilder. Uppskattas.

Hoppas att du får en bra arbetsdag



Må så gott // Lena =)

2010-03-25 @ 10:25:17
Postat av: Anette

Härliga bilder.

Måste ta tag i det här med att komma ihåg kameran nu då! Trevligt att råkas idag :-)

Kram

2010-03-25 @ 20:37:06
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Siri

Vad duktig du är!!

Kram!

2010-03-25 @ 23:05:58
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0