Aprilväder...& länk till tävling..

I dag har det regnat och snöat  omvartannat stackars sportlovsfirare....
men med vuxna barn så är det bara att jobba på som vanligt.
Fast jag har faktiskt tagit semester på fredag, så jag får 3 dagar ledigt,
åker till Bjurholm på fredag morgon till pappas föräldrahem där huset blir fullt.
Hoppas på sol så jag kan bättra på min solbränna...hi hi...




Dålig fotovecka = inget blogginlägg men det fick bli fruktfatet i brist på annat.



Nu blir det nog inget blogginlägg fören på söndag så jag önskar er en
trevlig helg och massor av SOL....

Kram från mej ;)

PS 

Jag är med och Tävlar hos Liljor och Tulpaner
om detta fina fårskinn vill du också vara med klicka på
det understrukna .






Kommentarer
Postat av: Elle

Vadå dålig fotovecka...du har väl blixt? Skulle gärna vilja se ditt kök efter sonens bravader där! ler

Och vad menar du med att "bättra" på solbrännan? Menar du inte "börja" på? Kom inte och säg att du INTE är kritvit som alla andra efter den långa vintern. Fast snö reflekterar ju rätt bra, så omöjligt är det kanske inte.

Önskar dig en skön "lillsemester"! Hoppas ni har det riktigt trevligt i helgen.

Ska försöka göra lite trevligare inlägg tills dess! fniss

Kram Elle

2010-03-10 @ 21:55:26
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Kristin

Vilka underbara bilder! Det är alltid roligt att kolla in dem. Hoppas att du får en skön helg.

2010-03-11 @ 11:21:42
Postat av: Siri

Hoppas du får det skönt i Bjurholm!

Kramen!

2010-03-12 @ 11:43:46
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0