Vilken dag......

Ja i dag fick man lite vårkänslor,med takdropp,fågelkvitter och strålande sol
jag har suttit och i solen idag ,drog upp i inglasningen .Det kändes att solen värmde
mamma och pappa komförbi en stund ,mycket skotrar och skidåkare på isen.



                                      Istapp  i solens sken.



                    Inglasningen i dag.......och i sommras.....





Vy från solstolen....i morgon skall altanen utanför skottas ren från snö
för femtioelfte gången denna vinter,ser inte ut som vi skottat den alls.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen,sen börja med middan mannen och sonen 
dyker väl upp snart. Ikväll blir det Lets dance och mitt favvo  program Solsidan
tycker det är jätte roligt:))

Ha en bra Fredagskväll / Kram ! 

Kommentarer
Postat av: Elle

Vad härligt att kunna sitta direkt vid vattnet...snön...! Visst kan ni väl avnjuta en kopp kaffe där även under vintern?

Jag har inte njutit idag, satt hemma med sjuk dotter och sjuk blogg. Nu hoppas jag att bloggen fungerar igen. Dottern kan man tyvärr inte "fixa" genom att trycka på knappar, hon måste nog dras med hosta och feber ett tag, stackarn.

Ha en skön kväll!

Kram Elle

2010-03-05 @ 17:10:04
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Inglasningen ser lika trivsam ut både sommar som vinter. Ha det skönt!

2010-03-05 @ 18:23:23
Postat av: Anonym

Tack för morgonbesöket!

Värst vad alla verkar morgonpigga idag! ler

Satt just och skrev dagens inlägg medan du var hos mig, det har nämligen skett en del förändringar hos oss...

Orkar inte berätta, detta ämne gör mig så deppig...kolla helt enkelt själv...

Ha en skön dag!

Kram Elle

2010-03-06 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0