Baka baka liten kaka......

Morgonen och större delen av dagen har varit dimmig och disig
men plötsligt händer det.....solen tittar fram och allt blir så underbart.



Bakade en kladdkaka på morgonen hade mini marscmallows så jag
blandade ner dom i smeten blev riktigt gott, några som dekoration.
Har haft kaffegäster så kakan är nu slut....

                                
                                     klickbara bilder!


Nu är det inte mycket is kvar mest issörja som sluch ungefär,härligt att 
ha vattenspeglingen igen. 



Ett av sommarens projekt är en ny brygga den ska bli så pass stor att
man kan ha en sittgrupp där.



I morgon jobbar jag så det blir säkert sol men det bjuder jag på*ler*
det är faktiskt lättare att jobba om det är soligt och fint.

Ha en bra fortsättning på helgen!

                                  

                                                           Kram Susanne !

Kommentarer
Postat av: Siri

Vad gott det såg ut!

Nu ggår det att kommentera på inlägget,vet inte vad som var fel..

Här håller sig solen borta och det är småkyligt men hellre regn och kallt nu än senare i sommar ;)

Kramen!

2010-05-02 @ 09:12:16
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Elle

Vad gott det ser ut. Fast jag har tårta i kylen, så mig kan du inte fresta idag!! ;)

Vad mysig utsikt ni har och en brygga vid vattnet skulle jag kunna döda för!! :)

Tack för dina varma kommentarer. Jag försöker hålla humöret fast det känns lite tungt ibland.

Ha en fortsatt skön söndag!

Kram Elle

2010-05-02 @ 13:22:08
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Gardenhouse

Så trist väder ni haft...

Men vilket underbart läge ni bor på!!!

Tänk snart kan ni bada från bryggan och sola på altanen, och äta jordgubbar då med!

Kram Sussi

2010-05-02 @ 21:25:42
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0