Fåordigt.....men bilder....

Har varit ledig i helgen och hunnit med massor   känner mig ricktigt nöjd,
i går  så belönade vi oss med att gå ut och äta på Droskan.
Jag har inte ens haft tid att fota i helgen.....men var ute och tog några bilder
alldeles nyss ,det är ju just ute även på sena kvällen.



                                          Kungsliljor.....







                      Ser ni vad det är för blomma ?
                           Svar:Hjortron blomma














Nån som vet vart värmen tagit vägen det är ricktigt kyligt i kväll, vi som
haft sån sommärme....ja det var väl för bra för att fortsätta .

Ha en bra vecka !

              

                       Kram Susanne !

Kommentarer
Postat av: Elle

Få ord och mycket bilder...är något jag inte klarar av. Jag inser själv att jag har alldeles för mycket text i mina inlägg, men när jag en gång börjat skriva kan man inte få stopp på mig! ler

Jag försöker att fatta mig kort, men misslyckas varje gång!!



Härliga försommarbilder du bjuder på! Även hos oss var det varmt, men idag kommer kyligare vindar och man har på radion pratat om "enstaka skurar"...suck...trodde att vi lämnat det bakom oss nu.



Ha en skön pingstmåndag!

Kram Elle

2010-05-24 @ 13:22:08
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Lilith

Det är helt underbart nu när det är så ljust om kvällarna, man vill knappt gå och lägga sig! Och det är så fint när allt är så grönt och många växter har börjat blomma. Den bästa tiden på året tycker jag, när grönskan ännu är så där underbart skir och ljusgrön och man har hela långa sommaren framför sig! :)

Jag undrar också vart värmen tagit vägen, 8 grader är verkligen inget att hurra för i slutet av maj... Vilken skillnad mot hur varmt det var för en vecka sen! Får hoppas värmen snart kommer tillbaka, här regnar det för andra dagen i rad nu, usch...

Ha det så bra!

2010-05-25 @ 12:03:22
URL: http://skogsdoft-havsbris.blogspot.com
Postat av: Gardenhouse

Sommriga bilder! Så skönt att njuta av, efter denna vinter.

Blir sugen på en rodd tur då jag ser er båt=)

Kram Sussi

2010-05-25 @ 22:49:51
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Siri

Jättehärliga bilder Susanne!

Har idag varit och fått schemat på Konsum,så snart börjar jag ;)

2010-05-26 @ 15:05:51
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0