BB bilder.....

Nu för tiden tas inte bilderna på BB innan man åker hem
som på  "min tid".Nä nu tar man egna bilder och skickar
in till Vk och Vf eller så kan kan man köa en viss dag ,och 
en fotograf från Sandro tar 5 bilder ...å då gäller det att den
lilla familjen är redo med ett smile .
Publiceras i Vk i dag 20/10

Efter som jag gillar att fota så fotade jag den lilla familjen och
så här blev det:



            Född 10-10-20 vikt: 3405  Längd: 52 Namn: Melvin

Inte så lätt att få en 4 veckor gammal liten Melvin  att både titta och 
inte vifta med händerna ,jäspa osv..... Sen ska man ha stativ när man 
fotar så här för att få en riktigt bra bild... 



                  Vi valde att skicka in den svartvita.....

Har fått en förfrågan om en fotografering till på en liten familj ...å jag sa ja !!

Ha det bäst / Kram Susanne !

Kommentarer
Postat av: Marie

Jättefin bild!

I morgon kommer den i VF också. =)

2010-10-21 @ 15:06:13
Postat av: Sara

Bilderna blev jättefina!! Du är så duktig på att fotografera. Kram Sara

2010-10-21 @ 20:55:09
URL: http://www.familjengq.blogspot.com
Postat av: Anette

LillMelvin är ju så söt!! Måste nog över och snusa snart...



Som du vet så kikar jag in på bloggen varje dag för att se vad du pysslar med, och jag tror inte jag behöver presentera mig så utförligt! ;)

KRAM PÅ DEJ

2010-10-22 @ 07:38:48
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Christa

Ohh vilken fin bild..

En stolt mormor tror jag visst <3

kram

2010-10-31 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0