Dagen efter.....

Dagen efter dagen före.....så är det vindstilla soligt och alldeles
sagolikt vackert ute i naturen .Men det håller redan på att töa bort
från träden ....bjuder här på några bilder från morgonen...



Den här bilden är speciellt till dej Kristin som gillar mina naturbilder.



















Ja det blev några bilder på några har solen gått i moln ,men vitt blev det
så nu blir det lite ljusare ute ....Nästa helg får vi ställa om klockan till vintertid
så då blir det ljusare på afton men mörkare på morgonen....

Ha det bäst Kram Susanne!

Ps Tack till er som lämnat en kommentar!!



Kommentarer
Postat av: elle

NUUUUUU är jag tillbaka igen! Kul att du saknat mig!



Blir dock lite chockad över vad du idag visar för bilder! Jättefina är de, men SNÖ??? I oktober!!!??

Lite tidigt. Hos oss är det också kallt, så jag fasar för att jag har samma syn här om ett par dagar.

Ha en fin helg!

Kram Elle

2010-10-23 @ 16:38:47
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Roffe

Alltid fifina bilder trots mitt ogillande av snö är dina bilder toppen. Ställ inte om klockan ännu. Det är om en vecka först. Eller hur?

Hälsar Rolf

2010-10-24 @ 08:26:11
Postat av: Anonym

Hej Susanne!



har aldrig lämnat en kommentar hos dig förr men brukar följa din blogg uppskattar den mycket!

Nu till min fråga: För ett bra tag sen skrev du om dina blå gröna storblommiga gardiner var till salu, så ja undrar om du har kvar dom och i så fall vad du skulle vilja ha för dom ? :)

du kan väl maila mig [email protected]

MVH / Pernilla ( Linn´s kompis )

2010-10-24 @ 17:00:57
Postat av: Gunn-Marie

Hej!

Brukar vara inne o kolla dina fina bilder från "mitt" sommarstugeområde. Så roligt när man känner igen sig på en del bilder!

Var där idag en sväng o tittade till stugan. Såg att sjön redan frusit till hälften. Men vackert är det!

Hälsningar Gunn-Marie

2010-10-24 @ 20:01:22
Postat av: Annette

Det var vackra vinterbilder!! Här har det snöat lite också, men det är borta nu.



Kram Annette

2010-10-24 @ 22:46:50
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Vad avis jag blir, snö... Vill jag också ha, helst nu på en gång!

Vackra bilder du bjuder på.

Kram Sussi

2010-10-25 @ 07:09:13
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Catharina Broman

Hej igen!

Vilka otroligt vackra naturbilder du tagit.Svaret på din fråga om du får beställa kort av mig är självklart JA!

Ha en fortsatt bra vecka!

//Catharina

2010-10-25 @ 20:25:31
URL: http://www.cattiskrypin.blogspot.com
Postat av: Elsie

Hej!

Fina bilder men de du tog av Mellvin var jättefina.Jag skäms för att jag inte tackade dig

idag när jag träffade dig på Konsum.Jag har snusat

och bytt blöjor på honom idag,han verkar bara må bra. M.V.H Elsie.

2010-10-28 @ 20:24:33
Postat av: Christa

Ohh vilka vackra bilder ... skulle vara jättefina som tavlor eller vykort :)

kram

2010-10-31 @ 13:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0