Höstbilder.....

Vilken härlig höstvecka  vi haft .....trots att man jobbat största delen
av tiden så känns allt lättare när solen skiner.Jag kanske är lite knäpp
men jag tycker att en solig höstdag kan vara nog så härlig som en
sommardag .....





Lille Melvin är nu 12 dagar och förkylningen har lagt sig så i går fick
jag gosa å snusa på den lilla godingen och byta blöjan vilket fick göras
om på en liten stund igen då det sprakade till där bak.Å tänk det känndes
som jag inte gjort annat trots att det var 21 år sedan sist*ler* 





Ha det bäst / Kram Susanne !


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Skönt att du känner dig bättre och får snusa på lillen igen! Snacka om god doft.

Kram Sussi

2010-10-05 @ 21:16:42
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0