Mormors lilla hjärta....

Lille Melvin får mitt hjärta att smälta ....när han ligger
på mitt bröst innfinner sig ett lugn som inte går att beskriva.
Hans lugna andning,hans goa lukt.......mmmm



                               ♥ ♥ ♥  Jag och Melvin ♥ ♥ ♥





 



oooooo.....♥ ♥ ♥..... Min dotter och mitt barnbarn.....♥ ♥ ♥.....ooooooo


 Bilderna ovan är fotade i dag.... bilden nedanför är ca: 3 veckor.




Att fota småbarn är inte lätt...använder man blixt så blundar dom,utan
blixt är det för mörkt  om inte solen skiner.Men ju större han blir så
håller han väll ögonen mer öppna så  det blir lättare att få bra bilder.

Förresten har ni firat hallowen i helgen ? satt ut en pumpa på bron?
eller rent av spökat ut er?

I morgon jobbar jag men jag får ju en timme extra sovmorgon......
för i natt ställer vi tillbaka klockan till vintertid !

Ha det bäst /Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Anette

Lillgodingen!!



Här har vi två pumpor på bron, det får räcka...

Ni då??

KRAM

2010-10-31 @ 11:11:33
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Inga pumpor här! Men några "bus eller godis" ungar har ändå plingat på =). Härligt med små bebisar!

2010-10-31 @ 20:59:27
Postat av: Sjovillan Susanne

Vi har varken pumpa "bus eller godis" med vuxna barn

så hoppar vi över hallowen, men ljus det tänder vi i massor varje dag/kväll.Sen bor vi så till så inga barn törs sig ut i mörkret ler

2010-11-01 @ 06:18:08
URL: http://sjovillan.blogg.se/
Postat av: Elle

Vilket hjärta smälter inte vid åsynen av ett litet knyte...sött

Och doften ÄR det allra bästa!!!



Jag var till ett ettårskalas på halloween. Två söta tvillingstjejer firade vi.

Det gick INTE att fotografera dem med lyckat resultat. Det är dubbelt så svårt att få dem att kolla på kameran och skratta - samtidigt!

När ljusen skulle blåsas ut gallskrek de i kör! ler



Ha en bra dag!

Kram Elle

2010-11-01 @ 16:32:46
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilken ljuvlig liten goseklump!!

2010-11-01 @ 16:46:30
URL: http://jennyinorge.blogg.se/
Postat av: Annica

Hemma hos oss var det spökfest i dagarna två. På fredag för några klasskompisar till Alvin och på lördag för några kompisar till oss o deras barn. Det var pumpa, spindelväv och annat läskigt. Bonus var att det var flera "bus-eller-godis-barn" som plingade på och fick sig en smärre chock när vi dök upp hela gänget spökade tillbaka. Hoppas att jag oxå snart får träffa den lilla guldklimpen! kram!

2010-11-01 @ 22:46:38
Postat av: Pia

Han är så otroligt fin lilla Melvin! :)

2010-11-02 @ 21:32:40
URL: http://piiias.blogg.se/
Postat av: Anki!

Du ser mängda stolt ut:).Men det kan jag förstå.

2010-11-03 @ 07:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0