Påsk Tårta....

Bakade en tårta som jag hittade i Karins härliga blogg
Bevemyrs  där hon delar med sig av sina härliga mat
och bakrecept.....för att inte tala om hennes underbara
bilder.
Kakan var som Karin skiver makalöst god och lättbakad
här kommer mina bilder på Äggkrämstårtan.....








För er som vill baka tårtan klicka på denna länk Bevemyrs 
så kommer du till Karins blogg med utförligt recept .... och
hennes bilder på tårtan snälla jämför dom inte med mina bilder....

Karin jag tackar för receptet !

God fortsättning på Påsk helgen / Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Så sugen jag blir! Vilken kräm!

2011-04-26 @ 19:24:49
Postat av: Karin / bevemyrs blogg

Oj, allt det där berömmet får mig att rodna!:)



Din tårta ser absolut jättegod ut!!

2011-05-03 @ 07:59:31
URL: http://bevemyrs.blogg.se/
Postat av: Ida

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 12:26:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0