Slut på ledigheten....

Vilken härlig helg vi haft... soligt å varmt,krattat och städat
på tomten,umgåtts med nära och kära och goa vänner.
Hoppas ni haft en skön påskhelg också.



Hittade tussilago på en av helgens promenader.... visst är det ett av
dom bättre vårtecknen....





Mina krokusar i full blomning....



Isen som börjar gå upp....



Nyköpta  knapar till bryggan .....

Ny vecka, det är ju faktiskt måndagkväll även om det känns som söndag.
Valborgsmässoafton till helgen oj vad det går...

Ha det bäst /Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad jag gillar dina vackra bilder! Tack för dem. Ha det så bra.

2011-04-26 @ 20:27:21
Postat av: Gardenhouse

Vilket vårigt inlägg du har, härligt att se!

Ja det är inte dumt att fara till IKEA för shopping med husbilen.

Kram Sussi

2011-04-27 @ 06:41:00
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: sabina

Vill du bli dagens blogg? och få en massa unika besökare till din blogg? kolla in länken nedan:

http://binalina.blogg.se/2011/april/d-a-g-e-n-s-b-lo-g-g-1.html#comment

2011-04-27 @ 07:12:06
URL: http://binalina.blogg.se/
Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥

vilka otroligt vackra bilder =)

Tussilago visst e dom fina :)

2011-04-27 @ 07:26:41
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: Lillemor Silfvernagel Nystedt

Hej Susanne!



Jag hamnade på din sida av en slump. Jag googlade på fristående uterum och såg ett jättevackert. Din mammas? Fantastiskt! Planteringarna runt om det inspirerade mig.



Vi köpte ett hus nere vid Ångermanälven i fjol. Jag är från trakterna. Nu bor vi i Robertsfors. Bor du runt Umeå? Jag har inte läst din blogg så noga, men tänker lägga in den som en länk på mina bloggar.

Hur som helst så finns det ett fristående uterum vid det här huset vi köpte nere på mon. Det är jättetråkigt som det är nu, men jag ska fixa till det så det blir inbjudande att vara i det.



Ha det bra!

Hälsningar // Lillemor i Robertsfors

Postat av: Lillemor Silfvernagel Nystedt

Hej igen! :)



Det ante mig att Josef Frank hade designat det :) Vi har hans "Paradis" på svart botten inne i gästtoaletten (tapet) och hans "Eldblomma" i en del av hallen. Vi bara älskar hans alster.



Ha en fin dag i solen!

Bästa hälsningar // Lillemor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0