Med mörkret kommer....

Med mörkret kommer lusten att fixa inomhus ,bara att tända
ljus och lampor höjer ju mysfaktorn en hel del.
Efter att ha plockat kantareller och blåbär på förmiddan så
åkte jag in till Umeå och samlade insperiation ,det blev dock
bara nya vita lampskärmar från MIO  i dag.






En ny blomma  har också införskaffats i veckan ...den dricker vatten
som aldrig förr så den måste jag vattna varje dag ....



Mörkt ute mys inne....



Mitt REA fynd från MIO (förra veckan)....jag annvänder den som
tidningskorg....





Har plockat fram en gammal köksvåg (från farmor) som fått en liten
blomma i vågskålen... har funderat på att måla hyllan den står på vit.



Dom gula vackra kantarellerna som jag ska  smörsteka och stuva varma
mackor av  enligt önskemål .

Ha det bäst ,jag fortsätter att njuta av mina sista semesterdagar.

Kram susanne



Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Så härligt att du njuter av olika de slag, vackert hemma gör du också! Vilka fynd, du gjort. Läckert tidningsställ, typ luffar konst eller?

Fortsätt njut,

Kram Sussi

2011-08-17 @ 19:14:31
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Annette

Mysigt i fönstret!!!



Ha en bra helg!



Kram Annette

2011-08-19 @ 17:36:08
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0