Alla Hjärtansdag ....

Alla Hjärtansdag  i dag 14 februari  - 22  grader ute eldar
i kaminen så den nästan glöder *ler*.
Har varit ute på 2 promenader hitills i dag å det var kallt
om kinderna vill jag lova ...gick över i sen på vägen hem.

jag måste säga att jag trodde det var vindstilla i dag ,men
icke trots mössan väl nerdragen så trodde jag panna skulle
spricka så ont gjorde det av den lilla vind jag inte trodde fanns!!



Har bakat bakelser  till kvällens kaffe med nära och kära ....





Det blev 11 bakelser till 9 personer  ....





Dom obligatoriska gelehjärtanen.....



Passa på å ta en tugga eller två  det räcker nog åt alla ändå *ler*

Känner ni att det är marabou dajmchoklad som smälts i grädde och
sedan vispats upp i fyllningen ....Carina det kände du nog med detsamma
å du Elle du tar väll en hel bakelse så att jag  äntligen får bjuda tillbaka*ler*

Ha en bra dag /Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Maria W

Tittade in på din blogg för första gången på ett tag och njuter av alla fina bilder du tar. Jag blir jätteinspirerad! Holmsund ser ju verkligen ut som ett helt fantastiskt ställe på dina bilder! Rena rama turismreklamen. Det får nog bli en tur ut på isen (om den ligger) när jag hälsar på mamma i mitten av mars.

2011-02-14 @ 15:55:20
URL: http://mrswiklund.blogg.se/
Postat av: Gardenhouse

Så gott det var att få smaka din vackra bakelse, med beröm godkänd!

Gelehjärtan och allt vilken fest.

Tack så mycket,

Sussi

2011-02-16 @ 21:44:36
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Elle

TACK! ♥

mumsar



Jag kommer lite sent, så jag får väl skylla mig själv att de har börjat bli lite torra i kanterna... ;)))

De ser verkligen supergoda ut!

Ha det bra!

Kramar Elle

2011-02-17 @ 20:13:21
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: viveka

Halloj!



Ja det där gosakerna "provsmakade" jag ju på FB ;) Rackarns så duktig du är på att baka. Och smält dajmchoklad?....kanske du kan lägga ut receptet?



Ha en fin helg min vän



Kram Viveka

2011-02-18 @ 08:29:10
URL: http://vivekaiblackhornet.blogspot.com
Postat av: Anne-Marie

Du är den ende som kan fota gelehallon så att de ser helt underbart goda ut!

2011-02-26 @ 09:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0