Det kom ett paket .....

I dag kom det ett paket till mej ,fick ett sms från posten
med ett nr, sen va det bara att gå till postombudet  visa 
id handling , säga numret och paketet blev mitt...

Praktiskt med sms annars hade jag först fått åka hem efter 
jobbet, hämta avin i postlådan och åka tillbaka in till postombudet.
Vissa förändringar blir till det bättre....




Tyget som jag beställde från Svenskt tenn kom i en fin present ask...


När jag lyfte på locket var det silkes papper runt tyget .....



Sen var det bara att montera upp tyget på en spånskiva ......




Så nu hänger den där .....å det blev precis som jag tänkt mig....



Jag är helt enkelt  jätte nöjd !!


Ha det bäst /Kram Susanne





Kommentarer
Postat av: Ulla

Snyggt tjejen!

Det är kul med lite nytt till "våren". Ja om man kan kalla det så,vid minus 19 grader?

2011-02-11 @ 07:56:56
URL: http://smillis.bloggain.se
Postat av: Maria

Vad snyggt det blev.

2011-02-11 @ 11:11:42
Postat av: Anne-Marie

Så snyggt! Vilket underbart vårligt rum!

2011-02-13 @ 12:59:28
Postat av: Annica

Sååå snyggt!!! Det gillade jag skarpt.

2011-02-15 @ 21:51:17
Postat av: Lillemor Silfvernagel Nystedt

Vad vackert det blev! Säg mig, vem har komponerat mönstret?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0