En solig lördag....

I dag skiner solen tempen står på -9 kl 8.00....det blir nog
en härlig dag .Skoter och grillning står på schemat i dag.



Har köpt en ....... vad den nu heter blomma, tycker den passar till
dom serica kuddarna ,ljusen ,detaljerna i tavlan .......



När man har hund så går man ut direkt man vaknar ,det blev kl 8 den
här morgonen det är lungt och stilla.... och solen ger ett så härligt sken
på morgonen...



Klarar inte av att ställa in kameran så att bilden blir till sin fördel.....
I verkligheten var  det mycket gulare  å mjukare sken....



Hur som hällst  morgonstund har guld i  mun !!

Nu är det dags att göra sig i ordning för en skön utedag.

Ha en bra lördag /Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Ja den blomman passade perfekt i färgen =)

Såå snygg "tyg tavlan" blev förstår att du är super nöjd, snacka om pricken över i:et.

Min vovve sover alltid längre än jag, så inte kommer jag ut speciellt snabbt. Det verkar synd på den fina morgonstunden du visar...

Hoppas er dag varit underbar.

Kram Sussi

2011-02-13 @ 22:08:09
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Iris Finck

Undrar vad du har för kamera, jag har en Canon 1000D.

2011-08-25 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0