Ljusa sommarnätter....

Jag älskar dessa ljusa sommarnätter ....vill aldrig gå i säng
får sådan energi .....men tyvärr så är jag ju trött när klocka ringer
på morgonen.Nu  är jag ju ingen sjusovare sovmorgon är väl till kl
8 någon enstaka gång 9,30...vill ju inte missa ledig tid *ler*



                                     Kvälls sken ....



                                 Lilla gullgubben....



                        Snusblommor växer vid strandkanten....



Så var det fredag igen  och ledig i tre dagar sköööönt ....

Ha det bäst kram /Susanne

Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Jag tror bestämt att vovven njuter lika mycket!

Jag håller med dig, synd man inte kan sova in tiden under höst och vinter nätter och bara vara vaken nu... Tanken är lockande nu.

Kram Sussi

2011-06-18 @ 22:10:41
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Lena

Hello igen !!!

Så njutbart det är att titta på dina underbara kort.Vovven verkar ju inte heller ha det tråkigt.Nu är det en underbart tid bara till att njuta för fulla muggar

Kram från mig till dig :)

2011-06-22 @ 09:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0