Plantering och sommarvärme ...

Äntligen !!! Är det sommar varmt ,bara att slippa ta på sig jackan
att slippa ta på sig  sockar, ja det är sommar.Sen så älskar jag dessa
ljusa sommarnätter,nackdelen är väl att man inte vill gå i säng ....man
är ju trots allt trött när klockan ringer på morgonen...

I dag har jag inhandlat plantor och planterat ...ja jag vet det kan komma
frostnätter innan den 10 juni  men jag brukar alltid sätta ut plantorna ca:
1 vecka tidigare  och det har gått bra hitills ......







Mitt senast fynd Zinkbaljan som en granne skulle kasta bort  blev
mitt lilla fynd...








Förresten jag har provkört en segway i dag ...så himla kul !!!
Kände mig faktiskt som "Fredde" i solsidan när jag gled fram
på gatan hi hi....

Bild lånad
Hade inte kameran med mig .

Ha det bäst i sommarvärmen /Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Ja visst känns det sommar när man sätter ut inne blommor och plant! Så fint du fick i zinkbaljan!!!

Ha en fortsatt skön sommar helg,

kramar Sussi

2011-06-04 @ 21:05:43
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0