Trevlig Midsommar !!!

Vädret ser inte lovande ut,det har regnat större delen av dan
men jag håller tummarna och ber en bön att morgon dagen
skall bjuda på lite sol och framför allt UPPEHÅLL !!



Har bakat en jordgubbstårta till morgondagen.....



                             Stylat lite för fotografering *ler*



Hade hoppats kunna  äta sill lunch på bryggan i morgon men det ser inte
allt för lovande ut .....men vem vet under har skett för ut......

Ha nu en riktigt underbar Midsommarafton och helg !!!

Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Nina Oskarsson

Trevlig Midsommar! Hör av mig till veckan det har varit lite mycke här i veckan som har gått. Jag kommer ju aldrig våga bjuda dig på en kaka el dyl för du är ju värsta konditorn. Hälsa Gubben Kram

2011-06-24 @ 15:43:49
Postat av: Elle

Hoppas att vädret höll i sig. Om inte, så smakade säkert tårtan även inomhus... ;)

Ha en fortsatt skön midsommarhelg!

Kram Elle

2011-06-25 @ 08:40:03
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Gardenhouse

Hoppas vädret var med er, att ni kunde sitta på bryggan och njuta... Annars hade ni det nog lika gott där ni satt tror jag... Och njöt sill och goda tårtan!

Ha en underbar Söndag!

Kram Sussi

2011-06-26 @ 08:59:19
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0