Måndag och ledig....

I går kväll så snöade det lapphandskar (stora snöflingor)så när
jag vaknade i morse och solen sken kändes det underbart.
Och inte känns det sämre då jag är ledig idag, har varit ute på
en underbar morgon prommis med Tias så efter lite hushålls sysslor
inomhus så tänker jag tillbringa dagen ute i SOLEN ....




Ska försöka fota lite vårtecken i dag .....för nu finns dom....







Ja det blev lite fotografering här på morgonen så nu ska jag försöka hitta
något att fota ute .....för det är ju så kul att skapa en bild .
Fotograf kan jag inte kalla mej  för instälningar kan jag nästan ingenting om
men "fotoskapare" kanske *ler*

Ha en bra måndag /Kram Susanne !

Det är sant jag gillar kommentarer
                                        om så bara ett litet HEJ !


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Härligt med en sån ledig dag!

Vilket vackert kök ni har, runda fönstret åh vad jag gillar såna...

Vårt kök är i skrikande behov av renovering i ordets rätta bemärkelse...

Jag gillar dina bilder, hobby fotograf kan du väl kalla dig iallafall?

Kram Sussi

2011-03-29 @ 20:21:53
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0