Silversmide.....

Jag har börjat en kurs i silversmide ,så himla kul !!!! Det är
bara så långt mellan gångerna en hel vecka .... på dom tre
gånger som kursen pågott så har jag jort klart ett alster.



( försökte fota mig själv ,blev inte rätt skärpa på smycket)



Mitt alldeles egendesignade hjärta ,jag har sågat,hamrat, böjt med tång ,
,värmt och böjt igen och igen ,lödit  eller heter det kankse lött, slipat och putsat.

Har börjat på ett nytt smycke så gissa om jag längtar till på onsdag ....

Ha det bäst kram /Susanne

Kommentarer
Postat av: Jeanette Billström

Oj vilket fint smycke du har gjort!!! Jätteduktig du är!! Ska ni ner till Ikea nåt före jul?? Sväng in på en fika då så jag får träffa Tias :)...och er förstås!! :)

2011-11-22 @ 10:36:12
URL: http://shiawases.se
Postat av: helen nilsson

Hej vad skulle du ta för ett hjärta i äkta silver st 25mm stort så att det finns plats att stansa in två namn. jag gör själv smycken men har inte hittat något så stort hjärta på marknaden. mvh helen

2013-04-10 @ 13:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0