Från Tall till bord.....

 
Från en tall på gården har det nu blivit ett bord ,ett rejält bord!!
 
 
Plankorna har tallens hela bredd på stammen .....
 
Tur att pappa är så duktig och hjälpte mig att bygga mitt bord.
Här ryms man 10 st runt bordet ....synd bara att det inte är så där varmt
som det borde vara så här mitt i sommaren....
 
 
Älskar blåa blommor någon som vet vad denna blomma heter ? jag har
glömt namnet, men visst är den vacker i sin kornblå färg!
 
Jag har nu jobbat första dagen efter semestern ,trodde inte det var sant
då klockan ringde 06,00.....men det var det!!! Men väl på jobbet så gick
det bra ......
 
Ha det bäst /Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Lena på Udden

Hejsan !!!!! Och ett stortTACK för titten på som vanligt Underbara foton Kändes som om jag var med på eran semester :) Men så underbart matbord din Far har gjort. Kramar till dig <3

2012-07-24 @ 12:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0