Hallon och blåbär.....

Nu finns det blåbär i skogen så jag som bor i blåbärs skogen
plockade blåbär till frukosten .Blåbären fick samsas med hallon från frysen
och turkisk yoghurt ...mumsssss!
 
 
 
 
Har nu jobbat 2 dagar och i dag har jag ledig dag vilket skall ersätt
kommande helgs jobb.
 
 
Köpte denna lilla grupp på blocket billigt för några
veckor sedan .
 
Jag va visst lite väl sugen på frukosten då jag fotade ,
bilden blev inte bra, men det bjuder jag på ! 
Bilden ser rörig ut ,med små ändringar
skulle den sett bättre ut tex, sevetten skulle legat i linje med
tidningen som i sin tur skulle legat mera nerdragen mot bildens
hörn. Hanna där fick du en liten kurs av en amatör *ler*
 
Ha det bäst /Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0