12 timmars arbetsdag.

I dag blev det 12 timmar på jobbet började 8,45 slutade 21.15
Skulle ha slutat 17,15 men det blev kris han som skulle börja 16,30
dök aldrig upp tydligen något missförstånd.Chefen ringde runt, ingen kunde jobba
då såg jag min chans.Erbjöd mig att jobba om jag fick vara ledig nästa fredag som
skulle varit min sista arbetsdag före semestern ,vilket hon köpte direkt.

Passade bra att jobba denna blåsiga & regniga dag/kväll !
Imorgon och på lördag är jag ledig ,det ser inte så bra ut i morgon så det får
nog bli en städ dag !

Segelbåtar i uterummet .
                                      
 Fiskar & flöte 
 
                   
Några av dom nyinköpta  marina detaljerna !
Sjunger : de è dom små små detaljerna som gör det ....... 






Måste köpa nya stövlar hunden ska ju ut i alla väder,dom här ser
sköna ut ,nätta och snygga.

Tror inte jag behöver räkna i kväll !
      

                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0