Sol... kaffe...

I dag har det varit soligt och varmt....en riktig utedag tror faktiskt
att kinderna fått lite färg.Kaffe ute i snödrivan och  besök men vid
14,30 svepte molnen in över den klarbåhimlen och det blev genast
lite kyligt.i morgon är det jobb som gäller men jag hoppas ändå att
det blir soligt och fint.



                              Kaffe  smakar bäst ute eller hur.....



Bakade en Geisha kladdkaka i går som blev riktigt god .......så nu är
den uppäten.



                               Nya fräscha tulpaner .......



Som jag sagt förut så är jag inte bra på att skriva... tycker bättre om
att fotografera är dock inget proffs men ändå.Men många av er bloggare
som jag följer är så otroligt duktiga på att skriva om allt och inget.
Ni får det intressant,roligt ,tänkvärt osv, det ser så enkelt ut men tro mej
det är det inte...så i min blogg får bilderna tala.

Skulle vilja ha en bildheader överst i min blogg där jag kan ha 3 bilder
som lätt kan bytas ut men jag fattar inte hur man gör ,törs inte ändra i koder
å stilmallar,någon som är duktig på sånt?? Har även funderat på att byta
blogg, blogg.se har så få möjligheter blogspot.com tycker jag verkar bra
vi får se... lite jobbigt att starta upp på nytt.

Passar på att tacka er som lämnar kommentare!! det betyder mer än ni
kan ana ;)Ni som bara kollar in min blogg utan att våga lämna ett spår
jag uppskattar er också ,några av er brukar ju kommentera Live:)

Ha det bäst !!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Du tar så fina bilder Susanne! Och du är modig som skriver, trots de problem du upplever vid skrivandet. De här med bilder i banner,kräver nog att du kan redigera bilden i photoshop.Så är det för mig i alla fall. Kan hjälpa dig om du vill.

2010-03-07 @ 08:38:06
URL: http://www.smillis.bloggain.se
Postat av: Linn

Inte vart man bjuden på en sånn där god en kaka;)

2010-03-07 @ 10:28:00
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du visar så otroligt fina bilder att du nog inte ska oroa dig över vad andra kan tänkas tycka.



Jag är själv rätt ny och har ofta tvivlat På om jag "gör rätt" och om jag överhuvudtaget ska fortsätta blogga, men när man får kommentarer (som dina fina...) blir man sporrad att fortsätta. Kör på du med, du gör det bra som du gör det!

Och bilder kan verkligen säga mer än tusen ord, alla måste inte "bubbla" bloggen full...räcker när jag gör det blink. Dessa långa inlägg, gör mig själv osäker måste jag säga...orkar andra läsa det man skriver, blir det för mycket? Blir det rörigt?

Kanske är det bättre att ha ett par fina bilder med LITE text? Jag vet inte. Vad tycker du? Fast, alla bloggar är ju olika och ska nog vara det. För hur trist hade det varit om alla följt exakt samma mönster?

Kör på, du är ok!!

Kram Elle

Jag skulle också vilja ha tre bilder som man kan byta ut, men har inte stora kunskaper i detta och vet inte hur man gör... Jag har bara hört att det är viktigt att spara det gamla innan man gör ny mall. Vet du hur man gör, kan du väl tipsa...?

2010-03-07 @ 12:48:44
Postat av: Elle

Nu bubblade jag på så att jag glömde hälften!

Ville säga vilken gullig kopp du har och att det inte alls är snällt av dig att frestas med kakor (saliven rinner...)!

Kram Elle

2010-03-07 @ 12:50:40
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Kommer du på hur man gör med tre bilder, så hör av dig! Dina bilder talar för sig själva skulle jag vilja säga. Tack och lov att vi alla gör olika i våra bloggar, det är ju det som är tjusningen!

2010-03-07 @ 21:14:47
Postat av: Viveka

Hej!



Så mysigt det såg ut att sitta där i solen och mumsa :) Många är det som fallir för dessa muggar.



Och du din kaka med Geisha, som jag älskar. snälla kan jag inte få receptet?



Ha en fin dag



Kram Viveka

2010-03-10 @ 11:17:42
URL: http://vivekaiblackhornet.blogspot.com
Postat av: Lena Bjurbäck

Inte bry sig över skrivandet.Gillar ALLT du gör,god smak,alltid GLAD,härliga bilder många idder ger du helt öppet. Det som saknas är en full "börs". men men. Så till din kaka som du bakat med Geisha kan jag få reskriptet?

Åkte till Holmsund och köpte tulpanvasen.Den får jag mycket beröm för

Må så allra bäst i detta väder

Kram så länge/Lena =)

2010-03-11 @ 11:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0