Pysseldag !

I dag har mannen  gjutit en platå på altanen,det ska bli ett sommar kök.
Det ska sedan gjutas en bänkskiva i betong med nersänkta hoar och en grill.



Formen ska tas bort i morgon.
Kommer att skriva&visa mer om detta senare .
Det blev lite cement över så jag gjorde några ljusstakar av petflaskor ,
en marschall hållare, en vågig skål fär värmeljus.
Ja vi får se i morgon när formarna tas bort hur dom blev.


När jag väl kommer igång med min kreativa sida så glömmer jag tid & rum.
Det är då som jag mår som BÄST.När jag nu var igång så kom jag på att jag skulle
måla ord på stenar .Det var bara att börja leta lämpliga stenar ,hittade några som
fick duga.Nu skulle man ha varit i högakusten där finns det massor av runda fina
stenar,hela stränder där stenarna rullar runt av vågorna .Ett paradis för en stenälskare
som mig.

Välkommen på bron.



Njut en stund ! blev det på bryggan.en skenade i väg lite !
 
Sommar & sol blev det på den nedre altanen.


Har fixat stenarna till krukorna,vist blev det skillnad!?

Servetterna köpte jag igår när jag va i stan tycker dom passar
i uterumet,marint ni vet :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vet ett ställe där det finns runda stenar i Holmsund!

2009-06-14 @ 00:02:32
Postat av: Siri

Åhh så snyggt det kommer att bli! Jag har själv börjat klura på ett fågelbad... Bilder kommer senare när det är klart :)

2009-06-14 @ 15:26:17
URL: http://dorowatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0