Har lekt porträttfotograf.......

Fotade mina barn och satte i hop ett album som vi gav till
mormor & morfar och farmor & farmor  i julklapp vilket var
uppskattat. Det är riktigt roligt att fota männinskor ,men jag har
mycket att lära  och jag är urkass på att läsa manualer så jag får
väl prova mej fram,  och kanske gå en kurs. Ni får se några av
bilderna som jag tagit.

Ungdomarna har godkänt mitt innlägg;)

 
 



Obs ! bilderna får ej kopieras!!! 


Den översta bilden till vänster är en typisk bild av mina barn/ungdomar
som har lätt till skratt , bilden är inte tillgjord den är min favorit.
däremot inte deras men i en mammas ögon är den underbar;)

För övrigt tror jag vi håller på att drunkna i snö,det är ketchup effekten  
först kommer inget,å inget ... å sen kommer ALLT;)Men vackert är det.
 

    
 

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Vilken underbar julklapp!

2009-12-28 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0