Hej mitt vinterland.......

Vilket härligt vinterlandskap vi fick under natten,det är så 
vackert med snön på träden, för att inte tala om solen som 
skiner idag .men det gäller att fota i rätt tid för solen dalar fort.
Jag han precis  hem och fota innan den började dala.
Här kommer några bilder från en glad amatör fotograf;)








                          Dags att ploga skridskoisen!




                         Vägen dit tomtarna bor eller?







Jag fotade mellan kl:12- 13,00 nu är klockan 13,25 och solen har gått
ner bakom trädtopparna.

(Mari jag hoppas du gillar bilderna du bad om igår,då det var för mörkt
för att fota )
Det blev många bilder i dag ,av dem sparade jag 54 st ,jag kanske visar
några fler i morgon, om någon vill titta.
Nu ska jag åka å handla lite mat , hade ju så brottom hem efter jobbet 
för att hinna fota i dagsljus;)

Ha en trevlig eftermidda och kväll/kram!!
 


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är mycket nöjd! Du är himla duktig på att fota, det är faktiskt inte helt lätt att fota mot solen.

Så fantastiskt vackert det är! Längtar tills det där är det första jag ser på morgonen, istället för 1000 bilar och flåsande cyklister. =)

2009-12-16 @ 15:22:01
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Uderbara bilder!

2009-12-16 @ 21:36:46
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Uderbara bilder!

2009-12-16 @ 21:37:32
Postat av: Jenny

Vackert!!!

2009-12-16 @ 22:28:12
URL: http://jennyinorge.blogg.se/
Postat av: Siri

Vilka härliga bilder! Kul att snön har kommit till er också :)

Kommer till Holmsund på tisdag och stannar till 28:e

Kram på dig vännen!

2009-12-16 @ 22:48:58
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Siri

Hej-igen!

Tänkte skriva ett inlägg på fredag om favoritjulsaker och undrar om du vill maila mig en bild på din favvosak och varför den är en favorit?!

Kram!

2009-12-16 @ 22:58:55
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0