Efterlängtad SEMESTER !

Ja då är man fri ett tag typ 4 veckor semestern börjar ju inte fören
på måndag ,fram till dess  är det BONUS !
Tog ett glas vin för att fira när jag kom hem ,sen en promenad med
den fyrbenta älsklingen !!grannarna satt ute och metade bjöd på ett glas vin
(nu är vi uppe i 2 glas!!) vi surrade en stund dom hade fått fina abborrar som
skulle rökas.sen gick vi hem och här sitter jag och bloggar vilket blivit ett begär !!

Bilder från grannen fasaden består av lärk  ( tror jag det var ) 


      

Bilderna är från i går  då sonen va och hjälpte dom med en jordhög som
skulle krattas ut ,han är riktigt duktig när han vill (sonen alltså)
dom har även fin konst i trädgården ,skafota det nästa gång .
Kolla även in tavlorna han målat riktigt fina   http://www.darwinisticart.se/
Nä nu ska jag lägga mej och ladda in för morgon dagen,ska ha middagsgäster
 Riktigt fira in Semestern !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0