Blåser som tusan!

När vi kom hem efter jobbet i dag så hade ett träd blåst omkull över vägen.
Mannen som är områdets allti allo ryckte ut med motorsågen så nu är hela vägen körbar.



Talltoppar i blåst .

Har vattnat i rabatterna det var kruttorrt .Pumpar vatten ur sjön så jag kan
slösa hur mycket vatten som helst.Hoppas bara att värmen kommer snart så att

det börjar växa på allvar.
        

Det växer några fina blommor nere vid bryggan som jag inte vet

vad dom heter, lite kraftigare än skogsstjärnan.Den är väldigt

vacker eller hur ?



Nä nu måste jag plocka ur diskmaskinen & lite annat småpyssel  (hushållsarbete)
I morgon är det FREDAG ! jobbar till 17,45 sen är det helg .Ledig hela helgen skönt !!


Kommentarer
Postat av: Mari

Hej



Kikade in på din sida för jag letade krukor med sten i ... tack för titten... dina ljusstakar var jätte fina som du cementerat...

Ha en bra dag

2011-06-09 @ 08:23:42
URL: http://www.mariskreationer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0