Ledig !

Ledig i dag vad skönt vaknade med huvudvärk,inte bra .
Några alvedon sen lättade det,som vanligt började vi dagen med att
cykla en runda .Vk  & en  gröt tallrik sen är vi igång. Åker in till stan
handlar hundmat på Loboo ,hittar 2 T-shirtar på Stadium till mannen 2 för ni vet!


Köpte plantor på buketten Mariedal det blev en stor kruka  lavendel hit hem,
hängpelargoner +en liten planta lavendel till firman.kunde inte låta bli att gå in på
BOOM dom har så mycket fint,köpte en fusk lavendel till uterummet
(riktiga svimmar av värmen) + en porslins bakelse med öppningsbart lock.
Helt fri från kalorier!!!Hade kunnat köpa hur mycket som helst men man får sansa
sig. 


 
Fusklavendel.                   Garanterat kalorifri !


Det var som vanligt varmare i umeå ,
Dottern ringde på vägen hem,åkte förbi på en kaffe!
Va sen förbi på firman planterade i krukan vid entren.

Krukan i plåt är 1 meter hög ,så jag satte gräs baktill som blir högt.
2 st hängpelargoner i framkant en lavendel i mitten.

Sen städade jag bilen invändigt det har jag tänkt lääääänge,men nu är det
gjort så fint det blev!hade tänkt fiska i kväll men det blåser så det får bli en annan
kväll. 21.00 ska jag se på Krig &fred svt 1
Ha en trevlig kväll !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0