Morgon besök!

Är ledig i dag fredag & allt SOLEN skiner och det är riktigt varmt redan kl.är 9.
Har varit förbi till mina föräldrar som bor på cykelavstånd samtidigt som jag
rastade Tias.Dom var ute i trädgården passade på att ta några bilder.


Skylten hänger vid ingången. söt!

 Deras fristående uterum visst har mamma fina rabatter & gräsmattan är
som en golfgreen.(tror dom är fina :)ingen ville dock vara med på bild .
  klicka på bild = större 
Tyckte hon sa hon skulle putsa fönsterna på uterummet
i dag ,men dom verkar ju ren garaget speglar sej ju i fönsterna
 Vatten aragemang på fram sidan .

På hemvägen var jag tvungen att fota över sjön mot hemmet
genom blommorna vid vägkanten,sommrigt !


Nä nu ska jag fara en snabbis till stan det tar emot ,men jag vill köpa träskorna
jag pratat om.sen tror jag att jag ska bada i dag ...kanske.
Är bort bjuden i kväll så middan behöver jag ej tänka på.
Njut alla ni som är lediga vi hörs !! 

Kommentarer
Postat av: Siri

Så fint dom har det! Har faktiskt aldrig varit förbi där... Här är det redan alldeles för varmt och jag måste städa inne :(

Ha en bra helg!

2009-06-26 @ 09:45:21
URL: http://dorowatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0