Inget särskilt!

Ja då var ännu en arbetsdag till ända,bara att börja med middan
det blev tacolåda.

Kom på att det är dags att grava laxen till midsommarafton,det är ju
midsommarveckan som börjar i morgon inte klokt det går så fort!!
Men när jag satt igång så kom jag på DILLEN !!!jag har ju glömt köpa dill (svordom)!!!
Jag får väl lägga dit den i morgon,om ja nu kommer ihåg att köpa den ,minnet ni vet.
Får nog skriva upp det + allt annat som ska innhandlas inför helgen.


Gravad lax ,1dl grov salt + 1 dl socker och dill förstås.

I övrigt har jag bara slappat varit ute med Tias och fotograferat lite blommor.

Gammeldags blåklint.

Lupin blad med regndroppar.



Lupiner i knopp ,synd att dom inte blommar hela sommaren.

Blommande gräslök .

Hjortron blomma ,hittade några här i närheten  alldeles vi vägen.

Skogsstjärna talar för sig själv.

Hundkex dom hinner nog slå ut innan fredag.
Det är en härlig tid nu då allt spirar & växer eller hur ?
Nä nu börjar filmen,  I spindelns nät ,somnar säkert till den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0