Vilken helg.

Vilken härlig helg det varit ,soligt & skönt god mat och trevligt sällskap.
Idag har  jag solat i bikini för första gången och som vanligt alldeles för länge .
(lite bränt fläsk :)) har fikat gott och ätit en god middag.

         
Kan rekommendera Almondys nya tårta  supergod !!!



Mannen har snickrat lördag &  söndag ,dörren till förådet under altanen och
han har även börjat med trappen ,ska köpa material i veckan.Här får han hjälp
av min  kära pappa.


Passade på att  svalka föttern ,det var inte så kallt ,men jag väntar nog
ett tag till med att bada!


Nävan har slagit ut lagomt till misommar !



Tror den heter Jolly Bee. vacker i alla fall.


Det blev hemmagjord pizza till middag bestående av fläskfile,salami,svamp,
rödlök,oliver ,tomater,pizzakryddor,ost + en klick kall bearnisesås  suuuuper gott !!
Hade bjudit hem barnen med respektive och brorsan som var ensam hemma i dag.
Efter middagen tog dom båten och fiskade på havssidan,det blev 7st jäddor på ca:3,5
till 4 kg


På väg att fiska ,på Linns blogg finns bilder från fiske turen .
jag har länkat till Linn.
Ja nu återstår det 4 veckor till semestern men bor man så här så känns
det som man har semester direkt man kommit hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0