Fel igen!

Som dom surrat om hur varmt det skulle bli denna helg,men nog fick
man vara i lä då.Men soligt har det ju varit.Har målat och påtat på tomten.
kom på att jag köpte en Trisslott i går ,kanske är man miljonär nänkte jag.
 Men icke sa nicke!

Inte ens en ny lott blev det ,har aldrig vunnit mer än 25 kr.
Men det är väl inte meningen ,får fortsätta att hoppas kanske nästa gång .....

I morgon är det morsdag (jag jobbar 9-16,10)har morsdagspresenterna klara.


Så mamma & svärmor  kan känna sig lugna paket blir det !
Mordagsmiddag blir det också men den står dom för hemma hos mej.
Så jag kommer hem till dukat bord tack för det !

Den lilla goa Tias har varit ute hela dagen .Går inte från gården fast det springer 
folk förbi hela tiden ,han har blivit så lydig.just nu ligger han på sitt favorit ställe
i hallen.


Ha en trevlig Morsdag alla Mammor  och alla barn till dessa mödrar !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0