Nu kommer värmen!

Ja då är det fredag i morgon & jag är ledig  och värmän är på ingång, Jippi !!!
Vinden har mojnat,sjön ligger åter som en spegel.Har cyklat med hunden
det blir in mot samhället nu för tiden .Har blivit lite harig efter Björnmötet.

Denna vecka har det ständigt varit frågor som ,har björnfrossan släpt,
är det sant som jag hört ......., har du sett nån björn idag  ,o,s,v .
Det finns dom som tycker jag haft tur som sett en livs levande, nja... ja vet inte det !!

            Endast söta på bild!



Är sugen på nya utemöbler tycker dom i konstrotting är snygga.
Nä nu ska jag fortsätta med kjolen ,har nålat och provat ,så nu kan
jag börja sy.Ser fam emot en solig & varm fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0