Ett stick för "svinet"

Nu har jag bestämt mig ,jag ska ta sprutan mot "svin sjukan" ;)
Har  sett en del på tv nu när jag är hemma hela dagarna  och visst
har dom lyckats skrämma upp mig.Läkarnas argument  är att följderna
av svininfluensan är faligare än reaktinerna av sprutan.

Hur som helst så verkar dom ha bestämt att hela Sveriges befolkning
ska vaccineras  att dömma av all propaganda i tv,press m,m .
Men jag gruvar lite  för sticket ,ser så läskigt ut när dom liksom bara
hugger in sprutan i armen ,men det går visst fort  löpandebandprincipen.

Hur ska du göra?



Just nu har jag citrusfrukter i min fina luffarslöjds korg till advent ska
jag fylla den med röda juläpplen.



                   Bild:Patholmsvikens båthamn  5 okt.

                             Oboj  Oboj  OBOJ ......
Bojarna ligger och guppar för sig själva medans båtarna vilar på land 
dom flesta under  ett presenningstält.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0