Hemhjälp & färdtjänst!!

I morse när jag vaknade så var sjön isbelagd,men det verkar bli mildare så
den försvinner nog,men vackert är det.
Jag kan röra mig ganska fritt nu utan att vingla,ja okejdå...det händer i bland
men det blir bättre & bättre inga häftiga rörelser så känns det ganska bra.
Min snälla mamma (Hemhjälpen)hjälper mig när min man jobbar(bortrest)
min pappa och dottern går ut med hunden så visst har man det bra !!
och klockan 16,30 kommer färdtjänsten(Linn)och kör mig till mor & far
där det blir middag i dag också,det är till att ha det bra;)


   
                             Isen som lagt sig över hela sjön.


Kommentarer
Postat av: Siri

VAd skulle man göra utan sin familj!

Har min första visning ikväll och det ska bli så kul. Åker till Uppsala imorgon :)

Hoppas du får en bättre helg nu än förra!

Kram!

2009-10-15 @ 13:37:17
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! Halkade nyss in här, vilken fin blogg du har! :)



Tänkte höra om du inte skulle vilja vara med och tävla i min blogg? Om ett par fantastiskt fina virkade bakverk - helt kalorifria! :p



Passar också på att önska dig en riktigt trevlig helg!



kram Lina

2009-10-16 @ 20:01:25
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0