Dagarn går....

Har varit på vårdcentralen i dag,läkaren där började med att säga:
jag har läst din journal och undrar varför man skickat dig hit till
H-sunds vårdcentral vad ska vi kunna göra här?

Exakt
vad jag har tänkt också ,tala om att skickas runt !
Men det verkar vara så det fungerar inom sjukvården,
för övrigt var det en bra läkare som efter att ha gjort vissa undersökningar
på mej ,remiterade mig till neurologen med betoning på akut!
Så håll tummarna att jag snabbt får en tid!!!

Solen skiner i dag så jag har försökt vara ute i friska luften,
kameran och Tias fick natuligtvis följa med:)



                      
                                         Klickbara bilder!

         En av  kandidaterna till årets julgran,har en kandidat till;)

Jag vet inte hur det är för er men jag har redan börjat fundera på julklappar
varav 2 st redan är innhandlade,jag hatar att trängas och köa i julruschen.
det är bättre att njuta och umgås med nära och kära i juletid=mystid .

Nä nu måste jag vila ,att sitta vid datorn är jobbigt blir stel i nacken ,tryck i skallen
och lätt yrsel.

Carpe diem!


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Var rädd om dig, hoppas att du får komma till Neurologen snabbt, de är jätte,jätteduktiga!

2009-10-30 @ 19:24:22
Postat av: susanne

svar:har fått tid 2/11 så det gick ju fort!

2009-10-31 @ 11:09:45
URL: http://sjovillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0