Virkad (eller vrickad) tavla ?

Det var ju rättså länge sedan jag gjorde en tavla ...fniss:)
kan ju tolkas som man vill,men nu tänkte jag på tavlan av spetsdukar.
Jag har ju aldrig visat hur det blev när jag satte upp den eftersom jag inte
blev nöjd,fondtapeten som jag alltid tyckt varit så mild och diskret gjorde
inte tavlan till sin rätt.

Så jag bestämde mig för att måla över tapeten,köpte
färg och bestämde att på lördag ska jag måla ,men det var just den lördagen
som jag blev så sjuk ,och för mej är det inte längre att tänka på att rolla en vägg.
Men det finns ju andra man kan anlita ,så i går kväll var Niklas här och rollade
väggen och det blev jätte bra om jag får säga det själv.

           
                                       klickbara bilder!


  Nu vill jag bli helt frisk så jag kan förverkliga lite ider som poppar upp
  när man har tråkigt och inget kan göra!

 
                Vi hörs ! (eller rättare sagt jag hörs och syns ;)


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Det ser ut som ett reportage från en heminrednings-

tidning! Milde tid, så fint du har det! Trevlig helg!

2009-10-30 @ 19:20:59
Postat av: Siri

Blev jättebra vännen!

Nu ska jag gå och sova :)

2009-10-30 @ 23:28:54
URL: http://inredmera.blogg.se/
Postat av: Siri

Nu trodde jag att jag skulle få se nå´t Halloween-aktigt ;)

Hoppas du får en trevlig kväll!

Kramen!

2009-10-31 @ 12:14:48
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0