Fredag

Fredag och ledig ...gud så skönt,nacken spökar har haft ont i huvudet
i flera dagar nu ,hoppas det är bättre i morgon.Har varit på stan i dag
hundmat, skor,och kamera ,det blev en Nikon D3000 på EXPERT.Nu
blir det till att läsa Manualen så man  lär sig lite finesser.

När jag handlat kameran och lämnat den i bilen så gick jag till Mac donalds
för att synda,va riktigt hungrig och sugen på ett skrovmål .Precis när det
blev min tur att beställa så slocknade hela strömpilen...fatta så sugen jag var !!!
jag stannade i 5 minuter men inget hände ,det var bara att inse det blev inget skrov!!

När jag kom hem satte jag batteriet på laddning ,2 timmar senare kunde jag
ta mitt första foto med den nya kameran.











I morgon kommer Siri  som har bloggen inred mera på besök det blir
kul, på kvällen ska vi på fest  vilket också blir kul ,det var rättså länge
sedan det hände nått har blivit lite förslappad;)

Ha en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: bettan

fin fina bilder, ha så trevligt på festen

2009-10-02 @ 22:17:15
Postat av: Linn

Fina bilder med nya kameran!

2009-10-02 @ 22:18:55
URL: http://skargardsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0