God morgon....



Ja en så grå morgon måste piffas upp med lite färg ,så gerberan
får stå för färgen denna morgon.
Har inte sovit så bra denna natt telefonen ringde ca:03.30 först
fattade jag inte vad det var som lät,eftersom telefonen låg på min sida
svarade jag,det var tyst på andra sidan luren ..hallå !!!sa jag något förvirrad
hello sa då någon i andra änden + något jag ej förstod(annat språk)
Att mitt i natten yrvaken försöka komma på engelskan för: du har ringt fel nummer!
Ja det blev ett hackigt: yuo have called wrong number!!!Sen la jag på.

Sen gick det ca: 1 minut  då började mannens mobil ringa ,eftersom han
inte kände igen numret så svarade han inte,4 uppringningar med många signaler
på varje ,blev det innan det blev tyst.

Behöver jag säga att det var svårt att somna om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0