Min dag:)

Dom sista gästerna har precis  gått ,har laddat diskmaskinen.
Har även lekt lite med kameran ;) fotat lite presenter , jag fick
en hel del pengar hade inte önskat mej något, men alla visste att
jag  pratat om att köpa en kamera.

                
                          Blommor och blommstercheckar.


                  Svägerskan har gjort det fina kortet.

              
                                  klickbara bilder .



       

 

Några presenter jag fick ,sjöstjärna i rostigt gjutjärn,cementkruka med
fat &ljung,Vinflaska och v-öppnare(min v-öppnare gick sönder )
                          



 


Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Grattis, grattis, grattis! Äntligen har jag hittat igen din blogg, så fin den är! Vilka bilder! Smidesnycklarna du har beställt passar precis till min nya stuga (ja, inte i låset, men i stilen). Ha en alldeles underbar dag!

2009-09-13 @ 11:01:04
Postat av: Maria

Grattis! Läser nästan dagligen din blogg (efter tips från Åsa). Den är jättefin. Visst är hon duktig på att göra fina grattiskort.

2009-09-13 @ 12:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0