Paket på posten !

Fick paketet jag beställde  i onsdagskväll,det gick fort !
från Sköna ting   tog lite bilder på det jag beställt.

Lök korgar ,äggkorgen är alltid slut överallt:(

                  


                           

Kruka (samma som skålen)  Krok och nycklar i smide med lite "rostkänsla"
Kroken ska jag ha ute i sommarköket,men den får sitta i hallen till dess(nästa sommar).
Hallen som för övrigt inte är mycket att orda om ,hoppas kunna börja med
utbyggnaden slutet på nästa sommar.Då bygger vi ut hallen och toan längtar!:)

Och hur går det  med tavlan ? jo jag har målat första varvet,hoppas kunna måla
varv nr 2 i morgon.Men en liten smyg titt kan ni ju få;)



                        

Vi har myskväll i soffan denna  fredakväll  så nu slänger jag mig i soffan :)
Hadee!!



 


Kommentarer
Postat av: Siri

Åh,vad spännande! Blir nyfiken på resultatet :)

Själv tänker jag göra en bokstavstavla...

2009-09-05 @ 09:12:51
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0