Fick en utmaning!!

Jag blev visst utmanad på 20 snabba frågor av Jeanette i Härnösand (Tias uppfödare)

Här kommer mina svar:

1. Hur många resväskor äger du?


En grön liten med hjul.


2. Skulle du hellre ta bilden än vara med på den?


Jag  fotar hellst, det tycker jag är skitkul:)


3. Har någon någonsin kallat dig lat?


Nej inte vad jag vet! men det finns säkert nån som tycker det;)


4. när var senast någon stötte på dig?



Stötte...hmm.. det har jag aldrig märkt i så fall;)


5. Vad åt du till middag senast?


Köttfärspaj  som blev kvar från i helgen(rester)


6. Använder du huvtröjor?


nja...inte tröja men med dragkedja !



7. Vem var den senaste som messade dig?


Senast var nog KappAhl i går, inte så spännade !


8. vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?



INGEN blir så j**la yr :)


9. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?


Inte så stort ,Strömpilen i Umeå


10. Hur många syskon har du?


En 4 år yngre bror.


11. Hur många stolar står kring ditt köksbord?

Sex stycken+2 extra på sidan om.


12. har du en stationär dator eller en laptop



En laptop som jag och maken kampar om;)



13. Vill du just nu göra några tatueringar eller piersing?




Nej  faktiskt inte,har en liten traibel på axeln den får duga.


14. vad har du med dig in på bion?


Det blir självklart popcorn och bubbelvatten!


15. gillar du att flyga?


När jag väl sitter i planet,JA!


16. bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?



Periodvis JA...men just nu är det inte en sån period..suck,börjar varje dag
men faller för gosakerna(är en riktig godisgris)


17. hur gammal blir du din nästa födelsedag?



45 denna månad ,den12:e för att vara exakt.



18. tycker du om att krama folk?


Absolut!! Kram på er!


19.Vad är du allergisk emot?


Mjölkprodukter. Aj.. i magen !


20. gillar du din boendesituation?


Trivs jätte bra i Sjövillan:)

Självklart vill jag utmana:



Siri i Skellefteå som har  ://dorowatt.blogg.se/
Och alla andra som har en blogg så klart!!!


Kommentarer
Postat av: Siri

Har antagit utmaningen :)

2009-09-02 @ 20:22:33
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0