Längtar......

Ute är det grått , trist å slaskigt.... då längtar jag till sommaren
längtan blev inte mindre när jag tittade på dessa sommar bilder...







Ja nog längtar man... men det är ju ett nöje i sig ....att längta alltså !
Det går fort nu 3 veckor till walborg, och maj månad är härlig bara den
med ljuset långt in på kvällarna ,det börjar grönska ,gro och knoppas.
Och sen rullar det bara på....har semester v:26- 30 i stort sett juli månad
inte så dumt.Men nu ska man ju njuta av tiden dit också  eller hur...?

Jag fortsätter drömma....Kram ;)


Kommentarer
Postat av: Elle

Vi har en underbar utsikt från vårat hus och brukar säga att det enda som kan slå den, är att bo vid vattnet....som du! Vad fiiiint ni bor! Inte konstigt att du längtar.

Här är det lite regnigt idag och jag längtar till solen igen!

Ha en skön dag!

Kram Elle

2010-04-08 @ 12:43:25
URL: http://www.inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Siri

Snart så!! :)

2010-04-08 @ 19:27:27
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0