Bryggbygge och ryggskott.....

Nu va det ett tag sen sist men har inte haft någon blogglust har inte
fotat något specielt heller för det är ju fotandet som driver min blogg.
Förra veckan jobbade jag ju min första vecka efter semestern vilket
gick jätte bra och var riktigt trevligt att åter få umgås med sina arbetskolegor
även om man hälst skulle vilja ha semester från maj till oktober.



I söndags fick jag ryggskott......AJJJ !!säger jag bara inte kul men på
måndagsmorgon så pinade jag mig till jobbet fast jag egentligen inte
kunde röra mig utan att kniven i ryggen vreds om .Och tappade jag
något på golvet så kunde jag inte ta upp det ,så efter 2 timmar gav jag 
upp. På läkares ordination så äter jag Ipren och alvedon mot smärtan
och skall försöka röra mig med små promenader och skall undvika att
sitta.Ja det känns bättre i dag men det är väl tabletternas förtjänst så 
i morgon tyckte läkaren att jag borde kunna försöka jobba igen och det
hoppas jag med.



Annars så är det som vanligt... mannen håller på med bryggan som blir 
5 x 5 meter det är meningen att vi ska kunna ha bord och stolar på
den.Den här sommaren har väl inte bjudit på så många vindstilla dagar
men tänkte att det skulle vara mysigt att kunna sitta och fika eller kanske
äta  middag där eller var för inte kräftor med lyktor i skymningen.



Mannen som bygger och badar samtidigt... med byxorna på....





Ser inte så stor ut på bild....



Nästa gång jag visar bryggan blir då den är färdig...

Ha det bäst och håll tummarna för att jag kan jobba i morgon !!

Kram Susanne!


  

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Hoppas att det gått bra med ryggen!

2010-08-09 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0