Hundliv...

Den roligaste leksaken är ett avklippt jeans ben som knyts i två knutar
sen stoppar jag in bitar av korv eller köttbullar och drar åt hårt.
Då har han fullt upp en stund ,brukar oftast ge honom det när han ska
vara ensam hemma ,då bryr han sig inte om att man stänger dörren och
går.När man  sen kommer hem så är knutarna borta och det goda uppätet.


 
Nu under sommar å semester så är ju husse å matte mest hemma 
eller så får jag  följa med....men man kan ju jobba med knutarna ändå. 





Ha det bäst alla hundvänner och alla andra!

Kram Susanne & Tias !!


Kommentarer
Postat av: Elle

Vad gör man inte för en bit korv...? ;)



Hoppas att det är bättre med din rygg nu!

Trampar maken fortfarande omkring i vattnet, eller börjar bryggan bli färdig? Är nyfiken på resultatet.



Ha en skön kväll!

Kram Elle

2010-08-08 @ 18:23:07
URL: http://inredning-utredning.blogspot.com
Postat av: Anne-Marie (Grandmother)

Vilken jättebra idé!

2010-08-09 @ 16:12:54
Postat av: viveka

Men hej gumman!



Åhhhhhhhh varför sa du inget? Jag hade blivit jätte glad om jag hade mött dig :D Kom inte ihåg att jag sett dig ...tyvärr. Hade lite bråttom för vi väntade gäster. Skulle bara skicka iväg några skyltbeställningar och passa på att kika in på loppisen :)

Men vad gjorde DU i lilla Bjurholm? Nu blev jag väääldigt nyfiken...hihi.

Förresten har du FB?



Kram Viveka

2010-08-09 @ 18:01:48
URL: http://vivekaiblackhornet.blogspot.com
Postat av: Linn

Älskade lilla goa Tias=)

2010-08-10 @ 07:53:44
URL: http://skargardsbbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0